Ordinær Generalforsamling 2024

SundFornuft – Tænketanken for Sundhedspolitik holder Ordinær Generalforsamling
Tirsdag den 22. oktober 2024 kl. 18.00 på Else Alfeltsvej 24, 2300 KBH S

Det er også muligt at deltage online. Tilmelding kan ske ved at sende en mail til mail@sundfornuft.org

Forslag til punkter til dagsordenen og ændringsforslag til vedtægterne skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger inden afholdelsen, dvs. den 01. oktober 2024. Vores vedtægter kan findes nederst på siden. Endelig dagsorden udsendes ca. 2 uger før generalforsamlingen.

Der er valg til bestyrelsen, og derfor en særlig opfordring til at overveje at stille op til SundFornufts bestyrelse. Bestyrelsen mødes ca. 10 gange årligt. Ofte mødes vi hjemme hos en fra bestyrelsen, og bor man udenfor København, kan man være med virtuelt. Vi holder et bestyrelsesseminar 2 gange om året. Man kan stille op på dagen for generalforsamlingen med eller uden skriftlig kandidatur. Har man spørgsmål, så skriv endelig en mail til vores generalsekretær Lui på lui@sundfornuft.org

Man skal være betalende medlem for at deltage og stille op. Kontingentet er 250 kr. årligt til reg. nr. 9070 konto nr. 1631072239/ Mobilepay 120216. Skriv en mail til mail@sundfornuft.org, hvis du er i tvivl om du har betalt kontingent for 2024.

Download indkaldelse til Ordinær Generalforsamling 2024. SundFornuft

Tryk på nedenstående knap og gå direkte til vores indmeldelsesformular.

Vedtægter

Følg linket for, at læse vedtægterne for SundFornuft - tænketanken for sundhedspolitik

Indkaldelser til generalforsamling

Følg linket for, at komme direkte til de tidligere generalforsamlingers indkaldelser